הגדרת התראות אוטומטיות

במודולים השונים של הייפר (בעיקר בצד השרת) מובנים אירועים שכאשר הם מתרחשים, יש לשלוח הודעות לאנשים בארגון (ו/או ליצור משימות).
רשימת האירועים קשיחה (מגיעה מהקוד) אך ניתן לנצל את התשתית ולפתח אירועים על ידי מתכנת עצמאי (אין זה המקום לפרט).
הגדרת רשימת התפוצה לאירועים וטקסט מותאם אישית לדרישות הארגון מתבצעת מתוך תוכנת הלקוח של הייפר, בהרשאת מנהל מערכת בכיר, מאחר ובעת השליחה לא מתבצעת אכיפה על רשימת הנמענים.

מסך הגדרת התראות אוטומטיות בתוכנת הייפר

אופן השימוש בממשק

חלק זה מיועד למנהלי מערכת חדשים שלא מכירים את כללי הממשק.
ההדרכה כאן תושלם בעתיד הקרוב.
* העתק-הדבק מהעמוד הזה מעבירה גם צבעים... לא להתרגש. הכל מסונן בעת השמירה.
* בשפות עברית וערבית מומלץ לשחק עם כיוון הטקסט (ctrl + shift) ולוודא את תקינות התגיות.

מהיכן ההודעות נשלחות

ההודעות נשלחות מהתיבת דוא"ל הכללית שהוגדרה ליישומי השרת: Default Public Email Address
ומסרונים מהמספר הכללי: Default SMS "Sent From" Number.

רשימת אירועים לטיפול

על מטמיע המערכת להזין תכנים ורשימות נמענים לכל סוג הודעה שרלוונטי לארגון - על פי המודולים המופעלים.
האירוע הראשון Any_Unhandled_Alert משמש סוג של רשימת תפוצה ברירת מחדל למקרה שלא הוגדרו אירועים (מהרשימות למטה) או בהודעות שגיאה פנימיות של הייפר.
מומלץ להגדיר כאן רק אנשים בכירים בארגון ולמנוע חשיפה של עובדים זוטרים למידע פנים.
לאירוע הראשון לא ניתן להגדיר תבניות תוכן מכיוון שתוכנו נקבע על ידי המודולים השונים.

רשימת אירועים ביישומי האינטרנט של הייפר - Common Website Alerts

שם האירוע מתי הוא מופעל שדות שניתן להכליל בתוכן ההודעה
WebApi_New_Client_Reg בעת קליטת רשומת לקוח חדשה (Lead).
{#Client_Number}
מספר הלקוח בהייפר.
{#Client_Full_Name}
שם הלקוח.
{#Affiliate}
שם המתווך / ספק הלידים שהנחית את הלקוח.
{#Lead_Source}
מקור הליד מבחינה טכנית (גוגל / פייסבוק / כל מזהה אחר).
Real_Client_Try_Reg_Again כאשר לקוח קיים מנסה להירשם בשנית דרך האתר.
{#Client_Number}
מספר הלקוח בהייפר.
{#Client_Full_Name}
שם הלקוח.
{#Affiliate}
שם המתווך / ספק הלידים שהנחית את הלקוח.
{#Lead_Source}
מקור הליד מבחינה טכנית (גוגל / פייסבוק / כל מזהה אחר).
WebApi_Public_Service_Ticket לאחר קליטת קריאת שירות ציבורית. מדובר על גולש אנונימי שלא ביצע התחברות לאתר.
{#Ticket}
מספר קריאת שירות בהייפר.
{#Client_Full_Name}
שם הפונה דרך האתר.
{#Subject}
נושא הפנייה, רק אם השדה מיושם בטופס.
{#Content}
תוכן הפנייה עד 800 תווים. לא מומלץ ליישם את השדה בהודעת SMS.
WebApi_Client_Service_Ticket לאחר קליטת קריאת שירות מלקוח מחובר ומזוהה. מדובר בטופס השירות בתוך הפורטל.
{#Ticket}
מספר קריאת שירות בהייפר.
{#Client_Number}
מספר הלקוח בהייפר.
{#Client_Full_Name}
שם הלקוח.
{#Subject}
נושא הפנייה, רק אם השדה מיושם בטופס.
{#Content}
תוכן הפנייה עד 800 תווים. לא מומלץ ליישם את השדה בהודעת SMS.