קבלת תמיכה מצוות SYE והעלאת קובץ לתמיכה.

יצירת Session תמיכה

  1. ראשית צור בבקשה קשר טלפוני עם צוות התמיכה !
    הפרטים ליצירת קשר נמצאים באתר האינטרנט שלנו בכתובת: http://sye.co.il
  2. בתפריט השמאלי לחץ על "Get Technical Support".
  3. בשדה "Select Support Agent" בחר בשם התומך איתו סיכמת על קבלת תמיכה.
  4. לחץ על לחצן "Connect".
כעת, תמונת המסך, המקלדת והעכבר שלך מועברים אל הנציג בו בחרת.


לידיעתך:
* תוכנת התמיכה אינה מאפשר העברת קבצים בין הצדדים, ולכן אינה מספקת לתומך ממשק גישה לקבציך!
* סגירת התמיכה, תתבצע על ידי סגירת יישומון ההתקנה והתמיכה עצמו!

קבל תמיכה עבור תוכנת הייפר

שליחה/העלאת קובץ אל צוות התמיכה

לעיתים, יתכן שצוות SYE ידרוש לקבל חומרים מסוימים או יבקש להעביר אליך קובץ.
במקרים כאלו נשתמש בממשק העלאת הקבצים הקיים ביישומון ההתקנה והתמיכה שלנו.
על מנת לשלוח קובץ לצוות התמיכה נבצע את הבאים:
  • לחץ בתפריט השמאלי על "Get Technical Support"
  • לחץ על לחצן "Upload file to Support Team".
  • בחר את הקובץ הרצוי לשליחה והמתן לסיום העלאת הקובץ.
* מגבלת העלאה הינה עד 5GB.


קבלה/הורדת קובץ מצוות התמיכה

במקרה ההפוך, צוות התמיכה ימסור לכם את שם הקובץ להורדה ואתם תוכלו להוריד אותו באופן הבא:
  • לחץ בתפריט השמאלי על "Get Technical Support"
  • חלץ על לחצן "Download file from support team"
  • בחלון שיפתח, הזן את שם הקובץ המלא לרבות סיומת (אין חשיבות לאותיות גדולות/קטנות)
  • בסיום ההורדה יפתח חלון בחירת נתיב השמירה. בחר נתיב ואשר את השמירה.

מידע נוסף לטכנאים ומנהלי הרשת

  • אם בכניסה לעמוד התמיכה מופיעה הודעת השגיאה: "Missing server IP address for support session" אזיי היישום לא מצליח לקבל כתובת IP של שרת התמיכה. יש לבחון את פענוח ה-DNS במחשב הבעייתי.
  • אם בכניסה לעמוד התמיכה מופיעה הודעת השגיאה: "Failed to download support server .lic file" אזיי היישום לא מצליח לכתוב לדיסק, קובץ זמני בסיומת lic, הדרוש להתחברות לשרת התמיכה.
    יש לבחון את הרשאות הכתיבה לדיסק של יישום התמיכה, בתיקייה בה הוא מותקן, שכן כתיבת הקובץ הזמני היא באותה התיקייה (Path) בה הוא מותקן.
  • במידה ורשימת הנציגים הינה ריקה משמות, יש ללחוץ על לחצן "Refresh". אם לאחר ביצוע Refresh הרשימה אינה מקבלת שמות תומכים, אזיי יישומון ההתקנה והתמיכה אינו מצליח לתקשר עם שרת התמיכה באחד הפורטים: 80 או 5902.