רישום שינויים בתוכנה "Hyper ERP"

בעמוד זה נשמר את השינויים שבוצעו במכלול היישומים שמהווים את מערכת SYE Hyper ERP, מדובר בגרסה הישנה שלנו, ממשק בגווני סגול לילך.
המערכת הזאת מיועד להחלפה לכלל הלקוחות לגרסה החדשה Hyper R.A.P שהיא הדור הבא מבחינת עיצוב מערכת ניהול וזרימת המידע.
עז עד שנחליף לאחרון הלקוחות את המערכת (חינם, לאט ובטוח), אנו ממשיכים ברישום הגרסאות כפי שהיה נהוג בעבר.

שיטת רישום העדכונים אצלנו בנויה משנת העבודה + נקודה + מספר עדכון רציף.
יתכן שלא ישמר רצף מספרי בין הכותרות בעמוד זה, כך שיש לקרוא את תכולת השינויים בעדכון X כרשימת השינויים מאז העדכון הקודם המתועד.
איננו מתעדים תיקוני תקלות ("Bugs") קטנות בתפקוד התוכנה (דבר שגורם להשקת עדכון ללא תיעוד) אלא רק שינויים לעומת המצב הקודם.

עדכון 2022.022 תאריך השקה 02 למרץ 2023

  • נוסף שדה הגדרה חדש לאורך שורה במזכר טקסט בטבלת Relationship. הכוונה לסיכום שיחה / פגישה המוזן ידנית.
  • הוספו שדות הגדרה לממשק Oauth מול office365.
  • הוסף ממשק לשרת הקלטת שיחות פרטי של Voicecenter (הפתרון אחרי הפריצה שהייתה להם).

עדכון 2022.009 תאריך השקה 16 ליוני 2022

  • במסמכי המכירות, בכותרת עם פרטי הלקוח, החלפנו את השדה פקס בשדה Email בלבד (כמו בהייפר החדשה).
  • תיקון קטן לרכיב ה- PDF מייצר את כל המסמכים על בסיס PNG מבפנים ובכך מפחית את גודל הקובץ הסופי.

עדכון 2022.006 תאריך השקה 02 למאי 2022

  • שינוי במודול יומן: בוטלו שדות הגדרת צבע פגישה לפי סניף ו/או מחלקה. במקומם הוסף שדה צבע פרטני לרשומת הפגישה.
    כך ניתן באמצעות תסריט לקבוע את צבע הפגישה או ליישם את השדה לבחירה ידנית.

עדכון 2022.003 תאריך השקה 14 לפברואר 2022

תיקוני באגים בקשר לייצוא לאקסל ופתיחת תמיכה פנים ארגונית, לאחר השידרוג הקודם.

עדכון 2022.001 תאריך השקה 13 לפברואר 2022

  • תיקון תקלה: סינון מאפייני html מסויימים אשר גרמו להעלמות תוכן טבלאי בתצוגת דוא"ל נכנס (התוכן שמור בהייפר רק לא מוצג כראוי).
    בישראל התקלה השפיעה רק כל מכתבים מבנק דיסקונט... לא ידוע על מקרים אחרים.
  • שינוי ושידרוג: ביטול מנוע יצוא נתונים OLE לאקסל (יצוא איטי) ובמקומו שדרוג ליצוא XML בפורמט מיקרוסופט.
  • שינוי: אימות סיסמה הועבר למצב case sensitive לאחר שנים בהן איפשרנו למשתמשים קצת גמישות, קצין הציות שלנו קבע כי עלינו להחמיר באימות. עמכם הסליחה.

עדכון 2021.029 תאריך השקה 6 לינואר 2022

  1. תיקון באג שתוקף כרטיס אשראי לא נרשם ב- CRM כך שיהיה ניתן להוציא דוח כרטיסים לקראת פקיעה.
  2. תוכנית תיקון רטרו מתוך טבלת כרטיסים מוצפנת (תקן dss) אל טבלה ב CRM.

עדכון 2021.028 תאריך השקה 28 לדצמבר 2021

  1. הארכת זמן תזכורות (נודניק) על פגישות שחסר להן סיכום.
  2. הוספת פונקציה לתסריטים בשם AS_SMS2: אשר מאפשרת לקבוע את המספר שממנו ההודעה נשלחת.

עדכון 2021.026 תאריך השקה 16 לדצמבר 2021

עד שנסיים להעביר את כלל לקוחותינו להייפר החדשה, היינו צריכים לשדרג יכולות במערכת הקיימת. שימו לב להערות בנושא.
  1. טבלת המחירון לפי תאריך בוטלה: במקומה הועברו טבלאות מחירונים (בלתי מוגבל כמותית) מהייפר החדשה. העריכה של הנתונים מתבצעת רק בתוכנה החדשה ואז מסנכרנים אל הישנה.
    קישור המחירון ללקוח מתבצע באמצעות השדה "מועדון לקוחות" שמעכשיו משמש גם כמחירון לקוחות (אין התנגשות).
  2. הוספו תמונות למוצר: לטובת סינכרון מול / תצוגה באתרי מכירות.
  3. בקבלות ובמשיכות הוספנו לחצן יעודי של "ארנק אלקטרוני", במקום ההכלה שהייתה נהוגה עד כה בדיאלוג כרטיס אשראי ידני.

עדכון 2021.025 תאריך השקה 30 לנובמבר 2021

  1. המשך תיקוני באגים בכל הקשור לעברת פוקוס בין תצוגת הדוא"ל לבין שאר הרכיבים בתוכנה.
  2. שינוי התנהגות: עד עכשיו בטבלאות, כאשר היה מופעל חיפוש בעמודה והמשתמש היה יוצא מפוקוס (עובר לרכיב אחר או עמוד אחר בתוכנה) - אזי החיפוש היה מתאפס.
    מעתה החיפוש נשמר וניתן להמשיך אותו אם לוחצים שוב על אותה העמודה בה בוצע החיפוש (בכדי להחזיר פוקוס לטבלה) ומשם אפשר להמשיך עם F3.
    כל שאר ההתנהגות של הממשק נשמרה.

עדכון 2021.024 תאריך השקה 17 לנובמבר 2021

  • תיקונים / התגברות על באגים שדווחו מהשטח בכל הנוגע להחלפת רכיב עיבוד התמלילים (מבוסס microsoft IE/Edge) מאז גרסה 021 ביום 11.11.2021.
  • תיקונים / שיפורים שונים למודול קופה POS.
  • שדרוג שעון נוכחות מובנה ביישום הייפר client.

עדכון 2021.021 תאריך השקה 11 לנובמבר 2021

  • שדרוג טכנולוגי מהותי: רכיב עיבוד התמלילים (מבוסס microsoft IE/Edge) שודרג לגרסה אחרונה זמינה כולל זיהוי אוטומטי של הדפדפן המותקן במערכת ההפעלה.
  • יצוא נתונים לגיליון: בוטל ממשק OLE וכעת היצוא מתבצע לקובץ בלבד. הקובץ כולל תבנית עיצוב וגם filter על כל העמודות.
  • שדרוג הרשאות במודול POS והוספת לחצן פתק החלפה במקום נגיש.

עדכון 2021.013 תאריך השקה 06 ליולי 2021

  • בין עדכון 4 המתועד כאן לבין העדכון הזה היו רק תיקוני באגים (בלי לשנות את תכונות המערכת) או הוספת שדות לטבלאות בכדי להקל על העברת לקוחותינו להייפר החדשה.
  • הוספנו מנגנון להורדת קובץ רישיון מקומי (.lic) לאחר התחברות מלאה של משתמש להייפר, אם חלף חודש מאז הסנכרון האחרון.
  • תיקון תקלה מהותית (כל תקלה מהותית תמיד מדוות כאן בסעיף נפרד): בהפקת דוחות כספיים עם שנים מהארכיון הייתה בעיה.
    אם המשתמש הזין רק "החל מתאריך" ולא הזין "עד לתאריך", הייפר הייתה מבצעת שאילתה רק על הארכיון ובכך תוצאות הדוח לא כללו את פקודות היומן של השנה/שנים האחרונות.
    המשתמשים במערכת הכירו את הבעיה, אך משום מה חשבו שכך צריך להיות. אז אנו שמחים לתקן ומעתה אפשר להפיק דוח כספי "סתם כך מתאריך 1.1.3" ולקבל נתונים מיום 01/01/2003 ועד היום.
  • בהייפר קיימת אכיפה של מסמכי המכירות הרישמיים (מתעודות משלוח ועד חשבוניות), אשר מעל סכום X המשתמש חייב להזין פרטי זיהוי מלאים של הלקוח.
    החוק בישראל קובע כל עסקה מעל 5000 שח אבל בהייפר אפשר להגדיר סכום נמוך מהחובה החוקית, בהתאם לנהלי הארגון.
    התוספת בגרסה זאת הינה אכיפה של זיהוי מלא כבר בשלב אישור ראשוני של מסמך הזמנה. עד היום החובה לא נכללה במערכת ההזמנות, שזה חוקי אבל פחות נכון מבחינת ניהול תהליך.

עדכון 2021.004 תאריך השקה 04 למרץ 2021

  • שיפורים בממשק למסוף סליקה EMV Pinpad.
  • מודול TPM Rollover/Dividend: תיקוני באגים בממשק למשתמש.

עדכון 2021.007 תאריך השקה 21 לאפריל 2021

  • הוסף דוח חדש לסיכום נתוני מכירות על פי ספק לידים. קיימים דוחות אחרים למטרה הזאת והדוח הזה בעל איפיון שונה.
  • עדכון אלגוריתם יבוא דפי בנק.