תמיכה ושליטה מרחוק על ידי צוות SYE


צוות SYE מאפשר ללקוחותיו לקבל שירותי: הטמעות, הדרכות, תמיכה וטיפול בתקלות תוכנת Hyper מרחוק
אשר מתאפשרים על ידי יישומון ההתקנה והתמיכה SYE_Setup.

תמיכה מרחוק ללקוחות תוכנת הייפר

כללי

יישומון ההתקנה והתמיכה מרחוק מאפשר יצירת תקשורת אל צוות התמיכה אך ורק לאחר שהמשתמש פעל ויזם זאת בעצמו.
בניגוד למערכות תמיכה אחרות יישומון ההתקנה והתמיכה אינו מופעל עצמאית, וגם כאשר הוא עובד הוא אינו מאפשר גישה יזומה של צוות התמיכה אל מחשבי המשתמש!
תמיכה בין שני צדדים תינתן רק לאחר שאלו סיכמו על כך מראש ובמקביל לשיחת טלפון.
יישומון ההתקנה והתמיכה משתף בזמן אמת אך ורק את מסך המשתמש יחד עם המקלדת והעכבר. שיתוף Clipboard יבוצע באופן חד פעמי רק עבור נתוני TEXT ורק בתנאי שהתומך ביקש למשוך אותם אליו בלחיצת כפתור (במהלך התמיכה).


דרישות מערכת

  • יישומון התמיכה הנו קובץ אצווה (Executable) המיועד להפעלה על גבי מחשבי Windows
  • תקשורת אינטרנט יוצאת בפרוטוקול TCP באחד הפורטים: 5902 או 80
  • הרשאת כתיבה לתיקייה בה מופעל יישום ההתקנה והתמיכה


יצירת Session תמיכה

  1. לפני הכל, ראשית יש ליצור קשר טלפוני עם צוות התמיכה ולתאם את ביצוע התמיכה מרחוק!
    הפרטים הנדרשים ליצירת קשר נמצאים באתר האינטרנט בכתובת: https://sye.co.il
  2. הפעל את יישומון ההתקנה והתמיכה מתוך תוכנת הייפר, או גלוש והורד והפעל את היישומון מאתר האינטרנט שלנו בכתובת: "https://sye.co.il".
  3. בתפריט השמאלי של היישומון לחץ על Get Technical Support
  4. בשדה Select Support Agent בחר בשם התומך אתו סיכמת על קבלת התמיכה.
    במידה והשדה נעול ואינו מציג את רשימת התומכים קרא פרק "בעיות ותקלות נפוצות" למטה, ווודא שהנך עומד בתנאי ההפעלה.
  5. לחץ על לחצן Connect

כעת, תמונת המסך, והשליטה על המקלדת והעכבר שלך משודרים אל הנציג שבחרת.

לידיעתך:
* על מנת לחסוך בנפח התעבורה על גבי התקשורת, תוכנת התמיכה מבטלת באופן זמני (עד לסיום התמיכה) את האפקטים הוויזואליים שהופעלו ב- Windows ויתכן שתמונת הרקע תעלם ובמקומה יופיע מסך שחור.
* תוכנת התמיכה אינה מאפשר שיתוף קבצים בין הצדדים ולכן אינה מספקת לתומך ממשק גישה לקבציך.
* תוכנת התמיכה אינה מאפשרת הרצת פקודות למערכת ההפעלה מרחוק!


סגירה וסיום Session תמיכה

סיום וסגירת התמיכה על ידי המשתמש תתבצע על ידי סגירת יישומון ההתקנה והתמיכה עצמו.
אותו הדבר אפשרי לביצוע על ידי התומך, ולאחר שזה ישלח הוראת סיום תמיכה ייסגר יישומון התמיכה מרחוק והקשר בין השניים ינותק מיידית.


שליחה/העלאת קובץ אל צוות התמיכה

לעיתים, יתכן שצוות SYE יבקש לקבל מהמשתמש קובץ/ים מסוימים.
פעולה זו תבוצע רק במסגרת תיאום בין שני הצדדים ואפשרית באמצעות ממשק שליחת הקבצים הקיים ביישומון ההתקנה והתמיכה שלנו.
על מנת לשלוח קובץ באמצעות ממשק יישומון התמיכה נבצע את הבאים:
  • בתפריט השמאלי לחץ על Get Technical Support
  • להעלאת קובץ יחיד או מספר קבצים, לחץ על לחצן Upload file to Support Team
  • בחר את הקובץ/ים לשליחה ולחץ על OK.
    כעת הקבצים נשלחים וניתן לראות את גרף התקדמות ההעלאה בתחתית חלון היישומון.
* לידיעתך: גודל קובץ מקסימלי להעלאה הנו 5GB. מעבר לכך לא תתאפשר השליחה.


הורדת קובץ מצוות התמיכה

לעיתים, יתכן שצוות SYE יבקש להעביר קובץ/ים אל המשתמש.
פעולה זו תבוצע רק במסגרת תיאום בין שני הצדדים, ואפשרית באמצעות ממשק שליחת הקבצים הקיים ביישומון ההתקנה והתמיכה שלנו.
על מנת לקבל קובץ באמצעות ממשק יישומון התמיכה נבצע את הבאים:
  • בתפריט השמאלי לחץ על Get Technical Support
  • להורדת קובץ יחיד לחץ על לחצן Download file from Support Team
  • בחלון שנפתח הזן את שם הקובץ במלואו (כולל סיומת קובץ) ולחץ על חלצן ה- OK.
    כעת תהליך הורדת הקובץ מתבצע וניתן לראות את מצב ההתקדמות בשורת המצב שבתחתית החלון.
  • בסיום ההורדה יפתח חלון בחירת נתיב השמירה לקובץ שהורד.
    בחר את הנתיב ולחץ על לחצן ה- OK.
* לידיעתך: אין משמעות לגודל האותיות בהזנת שם הקובץ להורדה.

הורדת קובץ מצוות SYE


בעיות ותקלות נפוצות:

  • במידה ורשימת הנציגים הינה ריקה משמות, יש ללחוץ על לחצן Refresh.
    במידה ולאחר Refresh רשימת התומכים עדיין סגורה וריקה,
    אזי יישומון ההתקנה והתמיכה אינו מצליח לתקשר עם שרת התמיכה של SYE ונדרש לעבור לתקשורת בפורט 80 על ידי לחיצה על לחצן "חומת האש" הממוקם בראש החלון, אז שוב לחיצה על Refresh.
    במידה ושדה רשימת התומכים נשאר סגור וריק גם לאחר מעבר לפורט 80, עליך ליצור קשר עם מנהל המחשבים/הרשת בארגונך ולעדכן אותו כי תוכנת התמיכה נחסמת ואינה מצליחה לייצר תקשורת החוצה אל שרתי SYE.
  • אם בכניסה לעמוד התמיכה מופיעה הודעת השגיאה: "Missing server IP address for support session" - אזי היישום לא מצליח לקבל כתובת IP של שרת התמיכה.
    יש לבחון לאפשר ליישום לבצע התקשרות החוצה מול שירותי DNS מהמחשב המדובר.
  • אם בכניסה לעמוד התמיכה מופיעה הודעת השגיאה: "Failed to download support server .lic file" - אזי היישום לא מצליח להוריד ולשמור לתיקיה בה הוא נמצא את
    קובץ רישיון השימוש (lic), הדרוש להתחברות לשרת התמיכה.
    במקרה כזה יש להפעיל את יישום ההתקנה והתמיכה בהרשאת מנהל (Run as Administrator), או להגדיר לו הרשאות כתיבה לתיקיה בה הוא מותקן.