קבלת תמיכה מצוות SYE והעלאת קובץ לתמיכה.


צוות SYE מספק תמיכה ללקוחותיו בכל הנוגע לתפעול וטיפול בתקלות תוכנת Hyper.
להלן הנחיות קבלת תמיכה ללקוחות החברה ומשתמשי התוכנה.

תמיכה מרחוק ללקוחות תוכנת הייפר

יצירת Session תמיכה

  1. לפני הכל, ראשית צור בבקשה קשר טלפוני עם צוות התמיכה !
    הפרטים הנדרשים ליצירת קשר נמצאים באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://sye.co.il
  2. באמצעות דפדפן גלוש אל אתר האינטרנט שלנו בכתובת: "https://sye.co.il" הורד והפעל את ישומון ההתקנה והתמיכה שלנו.
  3. בתפריט השמאלי לחץ על Get Technical Support
  4. בשדה Select Support Agent בחר בשם התומך איתו סיכמת על קבלת התמיכה.
    במידה והשדה נעול ואינו מציג את רשימת התומכים קרא פרק "בעיות ותקלות נפוצות" למטה, ווודא שהינך עומד בתנאי ההפעלה.
  5. לחץ על לחצן Connect

כעת, תמונת המסך, והשליטה על המקלדת והעכבר שלך מועברים אל הנציג בו בחרת.

לידיעתך:
* על מנת לחסוך ברוחב פס התקשורת, תוכנת התמיכה מבטלת באופן זמני (עד לסיום התמיכה) את האפקטים הויזואליים שהופעלו ב- Windows ויתכן שתמונת הרקע תעלם ובמקומה יופיע מסך שחור.
* תוכנת התמיכה אינה מאפשר העברת קבצים ואינה משתפת Clipbaord בין הצדדים ולכן אינה מספקת לתומך ממשק גישה לקבציך או לזיכרון המחשב עליו הנך עובד!
* סגירת התמיכה, תתבצע על ידי סגירת יישומון ההתקנה והתמיכה עצמו!


שליחה/העלאת קובץ אל צוות התמיכה

לעיתים, יתכן שצוות SYE יבקשש לקבל מהמשתמש קובץ/ים מסוימים.
פעולה זו תבוצע רק במסגרת תיאום בין שני הצדדים ואפשרית באמצעות ממשק שליחת הקבצים הקיים ביישומון ההתקנה והתמיכה שלנו.
על מנת לשלוח קובץ באמצעות ממשק יישומון התמיכה נבצע את הבאים:
  • בתפריט השמאלי לחץ על Get Technical Support
  • להעלאת קובץ יחיד או מספר קבצים, לחץ על לחצן Upload file to Support Team
  • בחר את הקובץ/ים לשליחה ולחץ על OK.
    כעת הקבצים נשלחים וניתן לראות את גרף התקדמות ההעלאה בתחתית חלון היישומון.
* לידיעתך: גודל קובץ מקסימאלי להעלאה הינו 5GB. מעבר לכך לא תתאפשר השליחה.


הורדת קובץ מצוות התמיכה

לעיתים, יתכן שצוות SYE יבקש להעביר קובץ/ים אל המשתמש.
פעולה זו תבוצע רק במסגרת תיאום בין שני הצדדים, ואפשרית באמצעות ממשק שליחת הקבצים הקיים ביישומון ההתקנה והתמיכה שלנו.
על מנת לקבל קובץ באמצעות ממשק יישומון התמיכה נבצע את הבאים:
  • בתפריט השמאלי לחץ על Get Technical Support
  • להורדת קובץ יחיד לחץ על לחצן Download file from Support Team
  • בחלון שנפתח הזן את שם הקובץ במלואו (כולל סיומת קובץ) ולחץ על חלצן ה- OK.
    כעת תהליך הורדת הקובץ מתבצע וניתן לראות את מצב ההתקדמות בשורת המצב שבתחתית החלון.
  • בסיום ההורדה יפתח חלון בחירת נתיב השמירה לקובץ שהורד.
    בחר את הנתיב ולחץ על לחצן ה- OK.
* לידיעתך: אין משמעות לגודל האותיות בהזנת שם הקובץ להורדה.

הורדת קובץ מצוות SYE


דרישות מערכת

  • תיקשורת אינטרנט יוצאת בפרוטוקול TCP ובפורט 5902 או 80
  • הרשאת כתיבה לתיקייה בה מופעל יישום ההתקנה והתמיכה


בעיות ותקלות נפוצות:

  • במידה ורשימת הנציגים הינה ריקה משמות, יש ללחוץ על לחצן "Refresh". במידה ולאחר ביצוע Refresh רשימת התומכים עדיין סגורה וריקה,
    אזיי יישומון ההתקנה והתמיכה אינו מצליח לתקשר עם שרת התמיכה של SYE. במקרה כזה יש לנסות לבצע תמיכה בפורט 80 על ידי לחיצה על לחצן "חומת האש" בראש החלון ואז לחיצה על Refresh.
    במידה ושדה רשימת התומכים נשאר סגור וריק גם לאחר מעבר לפורט 80, עליך לצור קשר עם איש המחשבים/הרשת בארגונך ולעדכן אותו בבעיה.
  • אם בכניסה לעמוד התמיכה מופיעה הודעת השגיאה: "Missing server IP address for support session" - אזיי היישום לא מצליח לקבל כתובת IP של שרת התמיכה.
    יש לבחון לאפשר ליישום לבצע התקשרות החוצה מול שירותי DNS מהמחשב המדובר.
  • אם בכניסה לעמוד התמיכה מופיעה הודעת השגיאה: "Failed to download support server .lic file" - אזיי היישום לא מצליח להוריד ולשמור לתיקיה בה הוא נמצא את
    קובץ רישיון שימוש (lic), הדרוש להתחברות לשרת התמיכה.
    במקרה כזה יש להפעיל את יישום ההתקנה והתמיכה בהרשאת מנהל, או להגדיר לו הרשאות כתיבה לתיקיה בה הוא מותקן.