ישות לקוח / תיק לקוח
ישות לקוח הינה רשומת נתונים המחזיקה במידע אודות הלקוח לכל אורך חייו בתוכנה (משלב ה"ליד" ואילך).
רשומת הלקוח אינה מוגבלת לסוג לקוח ספציפי, אלא מאפשרת לקלוט ולנהל לקוחות מסוגים רבים ושונים, לדוגמה:
אדם פרטי, חברה פרטית, חברה ציבורית, משקיע, נכס או כל סוג ישות אחרת, שמטרתה ליצר הכנסה לארגון.
מבוא
רגע לפני שנצלול לעומק ההדרכה אודות עמוד הלקוח, להלן מספר נקודות שכדאי לדעת מראש:- ישות הלקוח בהייפר יכולה להתאים למנעד רחב של סוגי לקוחות ולמרות זאת, ההדרכה הבאה תתייחס אל עמוד הלקוח כרשומה המחזיקה בנתוניו של אדם (ליד), מכיוון שזהו המקרה השכיח ביותר.
- ישות הלקוח הינה דינמית וניתנת להתאמה למגוון רחב של ארגונים. לכן התמונה המוצגת לעיל הינה להמחשה בלבד ואפשרי שעמוד הלקוח בהייפר שלך יראה שונה לעומת התמונה לעיל.
- עמוד הלקוח מקושר למודולים רבים בתוכנת הייפר וזו הסיבה שבעמוד זה מוצגים לשוניות רבות בנושאים שונים ולדבר יש השפעה על פעולת השמירה המוסברת בהמשך בפרק "פעולות שמירה וביטול".
הזנת לקוח/ליד חדש
- בפורטל הלקוחות (עמוד החיפוש) לחץ על לחצן
- בחלון הלקוח, מלא את השדות הנדרשים עבורך. שים לב לשדות החובה המסומנים בכוכבית אדמה.
-
לחץ על לחצן שמור / שמור וסגור.
שדות חובה ושדות נדרשים בהתאם לפעולה המבוצעת
שדות חובה יופיעו בממשק המשתמש כשלצידם כוכביות אדומיות ו/או צהובות.כוכבית אדומה משמע שדה בודד שחובה למלא בטרם תוכל לשמור או להפיק מסמך מקור.
כוכבית צהובה תהה חלק מקבוצת שדות, שחובה למלא לפחות אחד מהם על מנת שתוכל לשמור או להפיק מסמך מקור.
מבחינתך (המשתמש) על מנת לשמור כרטיס לקוח הנך נדרש לסרוק את החלון ולוודא כי מולאו שדות החובה בכרטיס הלקוח ובאנשי הקשר!
קח בחשבון, כי ישנם שדות אשר אינם מוצגים כשדות חובה ואין להם כוכבית, והם ידרשו למילוי תוך כדי עבודה על גבי התוכנה וזאת בהתאם לחוק הרלוונטי למדינה בה הופעלה התוכנה.
כלומר, הייפר שהוגדרה עבור עסק המנוהל חשבונאית בישראל, תדרוש מהמשתמש למלא את שם הלקוח ומספר זהותו לפני שתאפשר הפקת חשבונית מס ללקוח (זאת בהתאם לחוק בישראל).
או במקרה אחר תדרוש למלא את שם הלקוח במלואו ושם נציג המכירות במעמד ביצוע "אישור הזמנה" (וזאת בהתאם להגדרות המערכת).
הערה למנהל המערכת
הייפר מאפשרת ליישם שתי רמות של שדות חובה:
- שדות חובה עבור שמירת פרטי ליד/לקוח במעמד יצירתו לראשונה.
שדות אלו יוגדרו בחלון הגדרת מאפייני השדות, בטור "Duty". - שדות חובה למילוי עבור אישור הלקוח לפעילות (העברתו לסטטוס 4).
שדות אלו יוגדרו בחלון הגדרות מאפייני השדות בטור "Duty Level2".
בדיקת כפילויות וטיפול בשמירת לקוח קיים
בלחיצה על לחצן "שמור" / "שמור וסגור" הייפר מבצע ראשית בדיקת כפילות לפני שהיא שומרת את פרטי הלקוח החדש למסד הנתונים.בדיקת הכפילות מתבצעת לפי הסדר הבא:
- בדיקת מספר זהות/ח.פ.
- בדיקת מספר טלפון ע"פ המוזן בכל אחד משדות הטלפונים
- בדיקת כתובת דוא"ל
במידה ואחד מהנ"ל כבר קיים במסד הנתונים, הייפר תקפיץ חלון כפילות המציג את פרטי הלקוח/ות שנמצא ככפול במאגר הלקוחות
ותבקש מהמשתמש לפעול על פי אחת מהאפשרויות הבאות:
- - מבטל את פעולת השמירה וחוזר לחלון הלקוח החדש.
- - יבצע שמירה של פרטי ההתקשרות (שם, טלפון, דוא"ל, כתובת) של הכרטיס החדש כאיש קשר בתוך הלקוח הנבחר/מסומן בחלון הצגת הכפילות.
- - יבצע שמירה ככרטיס לקוח חדש המקושר בהיררכיית "ילד" אל הלקוח הנבחר/מסומן בחלון הכפילות.
- - יבצע שמירה רק של "פרטים חסרים" (ללא דריסה של מידע קיים) בלקוח הנבחר/מסומן בחלון הכפילות.
- - ישמור ככרטיס לקוח חדש בכל מחיר
לתשומת ליבך: על מנת לאכוף מדיניות של אי כפילויות, על מנהל המערכת להסתיר מחלון הכפילות את הלחצנים המאפשרים שמירה ויצירה של לקוח כפול!
משמע להסתיר את: "שמור למרות הכל" ו- "שמור כלקוח ילד".
מחזור חיי הלקוח בהייפר
מחזור חיי הלקוח מנהול ע"י השדה "סטטוס לקוח" אשר מתחיל בשלב הליד (לקוח חדש) ומסתיים בעסקה (לקוח אמיתי) או ביטול הלקוח (אינו מעוניין).המחזור מושפע מסוג הפעילות שבוצעה מול הלקוח.
טופולוגית המכירה בהייפר מאפשרת לפעול בשתי שיטות עבודה המשפיעות על סטטוס הלקוח:
- באמצעות תיעוד פעילות השיווק בכרטיס הלקוח. שיטה המבוססת על תיעוד נתוני השיווק תחת הלשונית "מגעים והתקשרויות" וזו רלוונטית לעסקים המשווקים מוצר יחיד לכל אורך חיי הלקוח.
-
על ידי פעילות שיווק באמצעות מודול הזדמנויות המכירה, הרלוונטי לעסקים המשווקים ריבוי מוצרים/שירותים שונים לאותו הלקוח.
בכל מקרה המודולים: הזמנות ומכירות, חשבוניות מס וקבלות, הלוואות וכיו"ב משרתים את שתי השיטות לעיל, ומביאים לסיום מעגל חיי הלקוח או הזדמנות המכירה.
לחצני הפעלה בכרטיס הלקוח
רוב הפעולות הניתנות לביצוע בעמוד זה מיוצגת על ידי לחצן, כאשר חלק מהלחצנים נגישים בממשק החלון וחלקם נמצאים בלחצן האפשרויות הנוספותבאפשרות מנהל המערכת לשלוט על הרשאות הגישה ללחצני הפעולות השונות וגם על שמות הלחצנים ולכן יתכן ששם הלחצן המופיע במערכת שלכם היה שונה מזה המופיע בהדרכה זו.
פעולות שמירה וביטול
בגין כל פעולה של שינוי במידע הלקוח נדרש המשתמש ללחוץ על אחד מלחצני השמירה או הביטול.לא ניתן לסגור את חלון הלקוח מבלי ללחוץ על אחד מהבאים:
ביטול |
סגירת עמוד הלקוח ללא שמירה של הנתונים בטבלת הלקוחות ובטבלאות הנסמכות (כמתואר בהמשך). פעולת הביטול אינה רלוונטית לגבי: קבצים שהועלו וטבלאות משנה (Extra Properties) שלהן הוגדר מנגנון שמירה עצמאי משלהם. |
---|---|
שמור |
שמירת נתוני הלקוח וטבלאות נסמכות ללא סגירת חלון הלקוח. |
שמור וסגור | שמירת נתוני הלקוח וטבלאות נסמכות וסגירת החלון. |
הערות וכללים הקשורים להליך השמירה:
- לחצן השמירה ישמור את כל המידע המוזן לשדות בכרטיס הלקוח והלשוניות השונות, כל עוד שלאותה הלשונית/אזור אין לחצן שמירה יעודי עבורו.
- מסמכים, משימות, קריאות שירות (מודולים המקושרים לכרטיס הלקוח) נשמרים בנפרד ואינם קשורים ללחצן השמירה של כרטיס הלקוח.
-
תהליך השמירה מתבצע על מאגר ה- NORMAL. זאת אומרת שבמידה והמשתמש צופה בנתוני לקוח המאוחסן במאגר הארכיון (ARCHIVE)
ולוחץ על שמירה, שרת הנתונים יעתיק את אותה הרשומה ממאגר ה- ARCHIVE עם כל המידע הקיים בה אל מאגר ה- NORMAL ושם היא תאוחסן במקביל למידע בארכיון.
שינוי סטטוס לקוח (שדה הסטטוס של הייפר)
מלבד העובדה שכל בית עסק המשתמש בתוכנה רשאי ויכול לייצר לעצמו שדה סטטוס פנימי המייצג את שלבי חיי הלקוח עבורו.תוכנת הייפר מגיעה עם שדה סטטוס משלה המתעדכן אוטומטית בהתאם לפעולות ספציפיות המבוצעות בתוכנה בהקשר לאותו הלקוח.
להדרכה אודות אירועים המשנים את "סטטוס ישות הלקוח" אוטומטית לחץ כאן.
מעבר לשינוי הסטטוס האוטומטי המתרחש בתוכנה, אפשרנו למשתמש לקבוע באופן ידני את סטטוס הלקוח באמצעות הלחצנים הבאים:
אשר לקוח לפעילות | מבצע את הפעולות הבאות: משנה את סטטוס הלקוח ל- "לקוח מאושר" (סטטוס מספר 4), שומר תאריך ושעה בשדה "מועד אישור הלקוח", מוודא הזנת נתונים לשדות חובה (כוכביות אדומות) שהוזנו בטור "Duty Level 2". |
---|---|
השהה פעילות | משנה את סטטוס הלקוח ל- "לקוח מוקפא". לחצן זה זמין רק כאשר הלקוח נמצא בסטטוס "לקוח מאושר" או "לקוח אמיתי" (סטטוס מספר 4 או 5). |
הלקוח (ליד) אינו מעוניין | משנה את הסטטוס הלקוח ל- "אינו מעוניין" (סטטוס 3) ומקפיץ דיאלוג בחירה עם השדה "מדוע הלקוח אינו מעוניין" ושדות נוספים שהוגדרו למילוי במעמד זה. |
החזר לקוח למעקב מכירה | קובע ללקוח את הסטטוס "במעקב" (סטטוס 1). לחצן זה זמין רק ללקוחות הנמצאים בסטטוס "אינו מעוניין" (סטטוס מספר 3). |
שליטה מיוחדת בסטטוס ונתוני הלקוח:
אפשרות נוספת לשליטה ידנית על סטטוס ונתוני הלקוח אפשרית באמצעות יישום קוד (SCRIPT) יעודי שמטרתו לשנות את הערכים בשדות הרצויים ובניהם סטטוס הלקוח.
במקרה זה, באחריות מטמיע/מנהל המערכת לבצע את כל הבדיקות בעצמו ולוודא שהשינוי המבוצע אינו מסוכן לארגון והוא מתבצע כיאות ואינו מתנגש עם הגדרות המערכת.
אישורי דיוור
מסכים לקבל מידע שיווקי לטלפון הנייד | לחצן הצהרה החותם תאריך ושעה בשדה "מסכים לקבל מידע שיווקי במסרון" וממלא את מקור קבלת האישור בשדה ייעודי נוסף. |
---|---|
מסכים לקבל מידע שיווקי לדואר אלקטרוני | לחצן הצהרה החותם תאריך ושעה בשדה "מסכים לקבל מידע שיווקי בדוא"ל" וממלא את מקור קבלת האישור בשדה ייעודי נוסף. |
עריכת פרטי לקוח לאחר שאושר וננעל - "ערוך זהות"
תוכנת הייפר מגינה על נתוני הלקוח ומבצעת נעילה לוגית לשדות: "שם פרטי", "שם משפחה / חברה", "מספר זהות / ח.פ" אוטומטיתמתוקף היותה מערכת חשבונאית, נעילה זו מתרחשת ברגע שהתוכנה זיהתה אירוע חשבונאי (כגון הפקת מסמך מקור: חשבונית מס, חשבונית מס זיכוי, קבלה והחזר כספי)
או כאשר בוצע ללקוח אירוע מכירה באמצעות מסמך הזמנה שהסטטוס שלו אושר ו/או במעמד הזנת ערך לטבלת Extra Properties (במידה שהוגדר על ידי מטמיע המערכת).
כל אחד מהאירועים הנ"ל, מקדמים ללקוח הפוטנציאלי את הסטטוס שלו ומכריזים עליו כלקוח פעיל (ערכים 4 / 5 בשדה "סטטוס הלקוח") ובמקביל חותמים את הערך TRUE בשדה "Locked Name & ID"
אשר גורם לנעילת הממשק וחוסם את עריכת שדות הזהות של אותה רשומת הלקוח.
מנקודה זו ואילך ניתן יהיה לערוך את שדות הזהות רק באמצעות הלחצן:
פותח חלון (PopUp) המאפשר עריכה של שדות זהות הלקוח: "שם פרטי", "שם משפחה / חברה", "מספר זהות / ח.פ." |
מעקב אחר ביצוע שינויים
יומן שינויים |
מציג את חלון רשימת השינויים שבוצעו בשדות כרטיס הלקוח. כל שינוי המבוצע באחד משדות הרשומה מתועד בחלון זה, מלבד שינויים המבוצעים במעמד יצירת רשומת לקוח חדשה (בהקמתו הראשונה). |
---|
פעולות נוספות לבעלי הרשאה
ניהול חשבון | פותח את עמוד ניהול החשבון- "כרטסת", עבור אותו כרטיס לקוח וטוען את כל פקודות היומן של הלקוח. |
---|---|
הדפס על מעטפה |
מדפיס את כתובת הלקוח על גבי מעטפה עבור משלוח דואר. לתשומת לבך, במידה ויקים תוכן בשדה "שלח דואר לכתובת אחרת", אזי הוא יקבל עדיפות על פני המידע בשדות: רחוב ומספר, עיר, מיקוד וארץ. |
שחזר מארכיון | משחזר את רשומת הלקוח ממאגר הארכיון (Archive), פעולה זו לא משחזרת נתונים נסמכים מטבלאות המשנה המקושרות ללקוח כגון: Contact Persons, Relationship, Client Extra Properties, Client Record Extension, Documents וכו. |
מזג תיק לקוח אחר (עם כל המסמכים שלו) אל תוך התיק הנוכחי |
מאפשר מיזוג של רשומת לקוח אחרת אל תוך רשומת הלקוח הנוכחית. זהירות, פעולה זו דורשת את ערנות המשתמש! מטרתה לבצע מיזוג של שני כרטיסי לקוח כפולים, לרבות כל המסמכים ונתוני טבלאות המשנה הנסמכים באשר הם. בפעולה זו המשתמש נמצא בתוך הרשומה שאליה הוא מעוניין למזג את הרשומה האחרת (הכפולה). במידה ובתהליך המיזוג יש הבדל בין נתוני הרשומות, אזי תהליך המיזוג ישמור ברשומה הנוכחית את הפרטים הנוספים בשדות ריקים (במידה וקיימים). (לדוגמה: כאשר לשתי הרשומות יש בשדה "טלפון 1" מספרי טלפונים שונים, אזי מספר הטלפון של הרשומה הכפולה ימשך אל השדה "טלפון 2" ברשומה הנוכחית במידה ושדה זה פנוי. בסיום המיזוג תמחק הרשומה הכפולה, לרבות הנתונים המקושרים אליה בטבלאות המשנה וכל אלו יעברו אל מאגר ה- DELETED. |
שכפל ככרטיס בן | משכפל אך ורק את נתוני רשומת הלקוח הנוכחית (בטבלת ה- Clients), לכדי רשומת לקוח חדשה ומקשר בין שתי הרשומות ככרטיס הורה ובן, ע"י עדכון השדות: "כרטיס לקוח הורה" ו- "שם לקוח הורה" בנתוני רשומת הלקוח המקורית. |
שכפל למסד נתונים אחר |
מאפשר לשכפל את רשומת הלקוח הנוכחית אל מסד נתונים אחר של הייפר.
אופציה זו רלוונטית עבור קבוצת חברות המבקשת להעביר לקוחות בין מסדי הנתונים באופן ידני ומבוקר ע"י המשתמש. פעולה זו מעתיקה אך ורק את רשומת הלקוח ללא טבלאות משנה נסמכות כגון: אנשי קשר, מגעים והתקשרויות, Extra Properties וכיו"ב. * תנאי מחייב לביצוע השכפול הוא קיום קבצי הרישיונות הרלוונטיים בתיקיית התוכנה. |
אז מה כלול בעמוד הלקוח?
רוב המודולים בתוכנה קשורים ללקוח בסופו של דבר ורובם משקפים מידע בחלון זה.להלן הדרכה המסבירה בקצרה אודות מבנה עמוד הלקוח ומשמעות הלשוניות השונות המוצגות בעמוד זה.
לכל אחד מהמודולים שלהלן קיימת הדרכה ייעודית בעמוד נפרד (גם ללשוניות שאינן מוצגות להלן).
לשונית זו כוללת בתוכה את הנושאים הבאים בתתי לשוניות:
שם הלשונית/נושא | הסבר |
---|---|
ראשי | שדות מידע ראשיים של הלקוח |
אנשי קשר נוספים | עץ אנשי קשר הקשורים לרשומת הלקוח |
מפה | מפה הנוצרת על בסיס כתובת הלקוח |
לקוחות בנים / הורה / מתווך | מציג נתוני קשרים: אחים, הורה, מתווך, ילדים |
שדות נוספים | לשונית המחזיקה בשדות מידע של הלקוח מטבלת hyp_Clients (טבלה ראשית) וגם שדות מטבלת "ההרחבות" hyp_Record Extension. מטרתה לאפשר הפרדה ויזואלית מלשונית "ראשי" ו/או הפרדה פיזית לעניין הרשאות גישה. |
לשונית המציגה בצורה מרוכזת ועל פי נושאים את המידע השיווקי והתכתבויות שנשמרו בהייפר בהקשר לאותו הלקוח.
המידע מסודר בתתי לשוניות:
שם הלשונית/נושא | הסבר |
---|---|
פגישות ושיחות טלפון | מכילה בתוכה את תיעוד ההתקשרויות הטלפוניות + סיכומי פגישות מהיומן. |
מכילה את הדוא"ל שנשלח והתקבל מול הלקוח. | |
משימות | מכילה ריכוז משימות שנוצרו בהקשר ללקוח. |
קריאות שירות | רשימת קריאות שירות שנוצרו בהקשר ללקוח |
SMS | רשימת הודעות המסרונים שנשלחו לסלולרי של הלקוח או איש קשר |
שיחות מוקלטות | תיוק אוטומטי של לוג שיחות + הקלטות שיחה מול הלקוח הנמשכות ממרכזית Asterisk |
תיאום פגישה | לוג תיאומי פגישות שבוצעו מול הלקוח |
לשונית המציגה את עץ המסמכים של הלקוח בין אם הועלו באופן ידני ובין אם מקורם מאתר רישום / API
לשונית המרכזת תחתיה את נושא המכירות וההזמנות לרבות הגדרות לקוח מיוחדות הקשורות בכספים, נתוני אשראי וחשבונות בנק.
כל אלו מרוכזים בתתי הלשוניות:
שם הלשונית/נושא | הסבר |
---|---|
תקנות | מחזיקה מידע אודות הגדרות מיסוי ונתוני הגדרות חשובים של הלקוח הנשמרים בטבלת הלקוח. ובנוסף מכילה תתי לשוניות בנושאים:
|
חשבונית עסקה | הפקת מסמכי חשבוניות עסקה |
תעודת משלוח | הפקת מסמכי תעודת משלוח |
חשבונית מס | הפקת מסמכי חשבוניות מס (כמסמך ידני / ממוחשב) או צפיה בחשבוניות מס היסטוריות |
קבלות | הפקת קבלות (כמסמך ידני / ממוחשב) או צפיה בקבלות היסטוריות |
החזרת מוצרים | הפקת טפסי החזרות ללקוח |
חשבונית מס זיכוי | הפקת מסמכי חשבוניות מס זיכוי (כמסמך ידני / ממוחשב) או צפיה בחשבוניות זיכוי היסטוריות |
החזר כספי | הפקת מסמכי החזרים (כמסמך ידני / ממוחשב) או צפיה בהחזרים קודמים |
רשימת סליקות | לוג סליקות אשראי שבוצעו לכרטיס הלקוח |
מחיר אחרון | לוג מחירי מוצרים אחרונים שנמכרו ללקוח במסגרת מודול ההזמנות |
לשונית המרכזת בתוכה מידע נוסף בנושאים:
שדה | הסבר |
---|---|
מסמכים ואישורים | טבלת חוזים ומסמכי מקור אשר נחתמו דיגיטלית ונשלחו ללקוח |
שדות נוספים | לשונית המחזיקה בשדות מידע של הלקוח מטבלת hyp_Clients (טבלה ראשית) מטרתה לאפשר הפרדה ויזואלית מלשונית "ראשי" או הפרדה פיזית לעניין הרשאות גישה. |
פעילות באתר האינטרנט | לשונית המרכזת בתוכה נתונים אודות הלקוח שנשלחו מפורטל רישום / API. תחתיה מתקיימים לשוניות נוספות העוסקות גם הן בתיעוד המידע שנשלח על ידי הלקוח במסגרת תהליך רישום / מבחן / KYC
|
Expansion Table 4 |
שאלות נפוצות
מדוע שדות השם ומספר הזהות נעולים ולא ניתן לערוך את פרטי הלקוח?
שדות הזהות של הלקוח (שם משפחה, שם פרטי ומספר זהות/ח.פ.) ננעלים אוטומטית ברגע שלקוח הופך ללקוח אמיתי ובשדה החבוי Locked Name & ID בטבלת הלקוחות נשמר הערך "כן".כאשר בשדה זה מתקבל ערך חיובי, תוכנת הייפר לא מאפשרת למשתמש לשנות את נתוני הזהות של הלקוח באופן ישיר ע"י עריכת השדות,
אלא רק דרך חלון מיוחד המופעל מתוך אפשרויות נוספות בלחיצת עכבר. זאת בכדי שמנהלי המערכת יוכלו ליישם הרשאת גישה ייעודית ללחצן שינוי הפרטים.
הייפר חותמת את שדה הנעילה Locked Name & ID בכל אחד מהמקרים הבאים:
* לאחר הפקה ראשונה של מסמך מקור (חשבונית מס/קבלה).
* לאחר שאושר לראשונה מסמך הזמנה לביצוע (הזמנה הועברה לסטטוס "מאושר לביצוע" - סטטוס 4).
* לאחר שהוזן ונשמר ללקוח נתון ראשון בטבלת Client Extra Properties וגם הוגדר ביסודות המערכת כי ערך בטבלה זו יחתום את הלקוח כאמיתי.
האם באפשרותי לשלוט בסטטוס הלקוח בעצמי?
כן - רק באמצעות כתיבת SCRIPT יעודי.שים לב: פעולה זו חריגה, נוגדת את אופן העבודה של התוכנה ויכולה לייצר בעיות עתידיות!
תוכנת הייפר משנה את סטטוס הלקוח בשדה Handling Status בהתאם לפעולה הראשונה שבוצעה במערכת לאותו הלקוח כפי שהוסבר בהדרכה לעיל.
כאשר המשתמש בוחר "להתערב" בסטטוס הלקוח הוא פוגע ועלול לשבש את התהליך הטבעי של התוכנה ואף יכול לגרום לבעיות נוספות הקשורות באיתור הלקוח,
הפקת דוחות מבוססי סטטוס ועוד.
במידה והעסק צריך לנהל בעצמו את הסטטוס של הלקוח, אנו ממליצים לייצר שדה סטטוס פנימי שלכם אשר סביבו יוגדרו הדוחות ומנועי החיפוש.
האם באפשרותי להשתמש בשדה סטטוס הלקוח הקיים אבל רק לשנות בו את שמות הסטטוסים לשמות שנוחים לי?
כן. אמנם זו פעולה חריגה מאד... אבל במידה ובחרת לעשות זאת, אנו ממליצים לתת שמות המתארים את אותם המשמעויות.שינוי שמות הערכים ניתן לביצוע ע"י מנהל המערכת באופן הבא:
- בכרטיס הלקוח פתח וכנס אל חלון "ניהול ועריכת שדות".
- טען את השדה "סטטוס הלקוח" אל טבלת הניהול.
- בלשונית "Field Mask" לחץ על לחצן "Copy Values List".
- בשדה "Values List" שנה את שמות הערכים בלבד, מבלי לשנות את מקומם ההיררכי ברשימה ומבלי להוסיף רווחים (רק החלף את המונחים)!
כיצד אני משנה את השדות כך שיתאימו לצרכי העסק שלי?
על מנת להתאים את סוג השדות והתנהגותם עבורך, באפשרותך לערוך את הגדרות השדות.עריכת השדות מתבצעת מתוך חלון יעודי ועל מנת שתוכל לגשת לחלון העריכה עליך להיות בעל הרשאת מנהל מערכת ראשי למידע נוסף לחץ כאן.
כיצד אני משנה את תצורת הצגת השדות במסך?
על מנת להתאים את תצוגת השדות במסך עבורך, באפשרותך לערוך את פריסת השדות בחלון.עריכת פריסת השדות מתבצעת מתוך חלון יעודי ועל מנת שתוכל לגשת לחלון זה עליך להיות בעל הרשאת מנהל מערכת ראשי, למידע נוסף לחץ כאן.
איך אפשר לדעת אם יש לי הרשאת מנהל מערכת ו/או כיצד אני מגדיר משתמש כמנהל מערכת?
על מנת לברר ולנהל את הרשאות המשתמש בצע את הבאים:* הכנס למודול "ניהול משתמשים ועובדים".
* חפש וטען את המשתמש המבוקש.
* בחלון ניהול המשתמש פתח את לשונית "הרשאות".
* קבע את הערך הנדרש בשדה "מורשה לערוך את יסודות המערכת" .
למידע נוסף אודות הגדרת מנהל המערכת ומתן הרשאות לשינוי ממשק המשתמש לחץ כאן.